Türkiye’nin e-ihracat potansiyeli Hindistan’da değerlendirildi

By admin Eki21,2024

Türkiye’nin e-ihracat potansiyelini artırmak amacıyla gerçekleştirilen E-İhracat Ticaret Heyeti, Ticaret Bakanlığı’nın koordinasyonunda ve Türkiye İhracatçılar Meclisi tarafından düzenlendi. Heyet, 13-18 Ekim tarihleri arasında Hindistan’ın Yeni Delhi ve Bangalor şehirlerinde gerçekleştirildi.

Heyet programına 8 Türk ihracatçı firmadan toplam 10 temsilci katıldı. Katılımcılar, Hindistan’daki 19 kamu kurumu, B2B platformu, ticaret ve sanayi federasyonu, pazaryeri, sipariş karşılama merkezi, çok kanallı perakende platformu ile e-ticaret ve ödeme hizmet sağlayıcıları ile görüşmeler gerçekleştirdi.

Toplantılar sırasında, e-ticaret alanındaki çalışmalar detaylı bir şekilde değerlendirildi ve katılımcılar işletme merkezlerini ziyaret ederek faaliyetler hakkında bilgi aldı.

Heyet kapsamında, Myntra, Amazon India, EKART, Flipkart, Valuekart, PayU India, Shopify, Increff, Shiprocket India, ONDC, MyNykaa, Trade India, FICCI India, RIL Updates, DHL Express India, Clickpost, Target, AJIO Life ve Krazyfox gibi çeşitli e-ticaret platformları ile diğer kurumların yetkilileriyle bir araya gelindi.

By admin

İlgili Haberler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir